Ångest

Ångesten har legat som en hök över mig idag, faan va jobbigt de är :( Jag önskar så att jag kunde bli fri från skiten. De vart lite bättre när jag va ut på prommis med Electra nyss, men känner att den kryper sig på. Har ett behov av att höra i från Jimmy hela tiden.. Stackars karl som får stå ut med min ångest och mitt humör..
Jag är nog inte lätt att leva med alla gånger. Blir sur för inget, men ska ju sägas att jag blir kärleksfull lika snabbt igen..

Jag hatar verkligen att vara själv. Att sova själv.. Hatar folk som säger, men du har ju djuren OCH, min trygghet är inte här ändå..  Hatar känslan av att vara beroende av en annna människa på de här sattet.. Visa mig svag, ynklig..



Kommentarer
Postat av: Ulrikan

Usch då :( Jobbigt, hoppas du kan sova inatt!

Kram

2010-04-29 @ 21:56:14
Postat av: BitchigaBea

Usch då... Lider ju också av ångest och panikattacker.. Jobbigt värre det där. Kramar om

2010-05-03 @ 19:54:59
URL: http://bitchigabea.blogg.se/
Postat av: Ciina

Alexandra.. Jag visst är de jobbigt. Hatar skiten :(



Kram

2010-05-03 @ 20:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0