Fyrkantiga ögon

Den här dagen har gått i dokumentärens tecken. Har inte gjort annat än sett på "tv". Börja med en liten kortis som handla om Annika Österberg? heter hon så?. Hon som suttit 29 år i ett amerikanst fängelse? aja shit de same, sen har de rullat på. Nu är ögoen som fyrkanter på mig ;)

Har verkligen varit pissväder så va rätt skönt krypa ner i soffan, men nu är jag överaktiv istället haha..
Inte har jag något vettigt att skriva heller..

I morgon åker gubben till sin morfar, hatar att sova själv. Huaa, kommer säkert spökerna och nyper mig i foten :D

Funderar även på att klippa liiiite till i nacken, känns som de är lite för långt där, vill kunna puffa upp de lite.

Äsch har nada att skriva..

Återkommer när jag har nått spännande att dela med mig av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0