Hejs

Nu ligger plattisen på uppvärmning, denna frisyren MÅSTE plattas varje dag, ser ut som ett troll annars, och ett riktigt fult troll oxå :bigeyes: haha.

Idag vet jag inte va vi ska hitta på, jag är väldigt sugen på att gå ut och festa, men tror ingen är direkt på, får vänta till 22 maj, då ska jag slå klackarna i taket på Olstorp, premiären och allt, brukar alltid vara lite extra drag då ;)

Dax att fixa håret och fejset sen ska jag ut och fota lite, händer massa i naturen nu när de börjar bli varmt :)

Tjing på er och ha en fin dag ..



Min favorit bild från Tunisien

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testing testeing av mig själv :P

2010-04-27 @ 18:19:21
Postat av: Ulrika

Är frisyren lättfixad? :) Vad skumt det ser ut när man ska skriva kommentar :p

2010-04-27 @ 21:41:01
Postat av: Ciina

Haha, ja visst ser de lite udda ut när man ska kommentera, måste fixa de i morgon:)



Ojaaa, jättelätt fixad, NOT!! jädra krull jag har eller :D

2010-04-27 @ 23:40:16
Postat av: Ulrikan

Hehe :) Skulle vara kul att se hur det ser ut med krull också :p

2010-04-28 @ 08:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0