Ibland är världen bra liten

Har glömt skriva detta ju :)

Vera ringde för någon dag sen och fråga va han Andreas hette som jag dejta innan jag träffa Jimmy.. Hörde på hennes röst att de va nått. Frågade varför hon ville veta .. Då säger hon, Fredriks syrra är ihop med han. Pang där small de till i min värld.. Jisses. Frågar vera om hon skojar.. Nej.. Fredrik är alltså veras man..

Nu till saken. Jag dejta då honom i 8 månade. En dag kommer han hem till mig och talar om att han ska bli pappa, att han har haft en tjej HELA tiden.. Blev så klart hårda ord och tårar från bådas sida. Fick höra på 100 olika ursäkter, jag slogs och skrek..
Han talade då om för mig att hon haft en jobbig tid som gravid.  Iaf han försökte förklara sig, sa att han va tuvngen att vara hos henne nu den första tiden..
Som om JAG ville ha kvar detta kräk till karl, ICKE!!! 

Tiden gick Andreas hörde av sig lite då och då.. Sen träffa jag Jimmy, och de sa ju pang direkt mellan oss. Förklara För Andreas att nu får du sluta ringa för jag har träffat någon. Blev ju världens halabaloo från hans sida, han hade gått isär från sin tjej för att vara med mig.. To LATE!! Move on.

Under dessa 5 år som jag och Jimmy har varit tillsammans har jag och Andreas pratat lite då och då, han har haft tjej och han accepterat att jag har Jimmy, allt är frid och fröjd.. Men nu va de kanske 1 år sen jag prata med honom..

Jaja åter till Veras samtal.. Andreas Dejtar nu veras svägerska.. Och de som gör de hela lite jobbigt är att jag bor granne med denna svägerska :thumbup:  huaa, jävligt knölig sits... Blir de mega allvar mellan Andreas och svägerskan kommer jag ju träffa han OFTA, då dom har bra kontakt med svägerskan och ja bra kontakt med vera..

Haha. Jag smäller av..
Va de rörigt att läsa??? Fatta då hur rörigt de är i mitt huvud..  Jag har absolut inga känslor för Andreas, men de skulle kännas aningen konstigt att behöva se honom... :S


Kommentarer
Postat av: Ulrikan

Ne, var inte så rörigt, jag hajjar..s Men ajsing vilken sits..gapar Hoppas det känns helt ok när ni möts, för förr eller senare blir det väl så..om det inte tar slut innan :p

2010-04-28 @ 11:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0