Men dra åt Helvete...

Gud i london säger jag bara. Vilken jädra kväll de vart haha.
Har grejat med min lilla blogg, roligare att blogga när den är mer personlig, så jag är nöjd. Till nästa vecka eller nått :))

Iaf när jag grejat klart skulle jag fixa disken, hej och hå. Lyckades tappa soya flasken i golvet *kras* svart soya över golv och väggar, miljoner glasbitar över hela köket, vart börjar man lixom?? Tog en halvtimme att fixa de, nu har vi väldigt rent kök kan jag lova ;)

När jag nöjd skulle sätta mig i vardagsrummet ser jag att (ursäkta) hundjävlen har varit i kattlådan och hämtat sig en mumsbit, strössel över hela hallen, hittar henne liggandes i sängen, på MIN sida såklart, husses sida är ju helig. Där ligger hon iaf och knaprar på en stenhård bajskorv *kräks* får iväg henne fort som tusan, bara att börja bädda rent i sängen.. Strösslet flyger över hela sovrummet, jaja, dammsuga nästa. När jag ändå va igång och dammsög i sovrummet kunde jag ju lika gärna ta resten av lägenheten, jajemän.



Nu sitter jag iaf i soffan och pustar med en kopp kaffe, lär ju ha liiite svårt att sova i natt :))


Har även hänt lite tråkiheter idag, i lördags berättade mamma att hon skulle avliva deras hund :( Jag blev rätt förbannand där i bilen kan jag lova. Jag vet att lilla Ludde inte är väldens mest stabila hund, men så jävla söt, och dessutom är han Electras pojkvän:))  Hon berättade iaf att han börjat hugga efter henne och Kenneth och att katterna hade fått sig några bett, han hade även anfallit en flicka på en cykel. Då denna hund är extremt rädd och nervös så skulle inte ens en kastrering hjälpa, hon hade frågat vetrinären, och även han tyckte de va bäst för hunden att få somna in. :(

Så nu ligger han under äppelträdet hemma hos mamma, våran egna lilla djurkyrkogård kan man säga, de är väldigt vackert där, min syster har satt upp ett jättefint kors som hennes kompis gjorde när hennes gammle katt fick somna in.. Kan inte tänka mig något bättre ställe än att få sin sista vila där.. Jaa VEEET, skriver som han vore en människa, men jag fäster mig otroligt snabbt vid djur.. Ojoj..

Iaf så va Kennth här förut med hundmat och luddes bädd, Electra blev helt tokig när hon kände hans doft på filten, sen hoppa hon direkt i korgen och la sig och sov <3 Har ställt in den i sovrummet nu, får se om hon sover där i natt, känner jag henne rätt så ligger hon nog mellan mig och jimmy uppe vid våra kuddar, hon är extremt svartsjuk, pussas och kramas vi kommer hon genast rusande och hoppar på två ben :)) Gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0