Morrn

Sov visst lite för länge idag, skulle varit hos Lene 10.30. Men de sket sig.
Har haft en lite jobbig natt, många tankar som fart runt i mitt huvud. Somnade väl runt 03.30  :(
Men nu sitter jag här med kaffekoppen och vaknar väl till liv snart :) Jimmy gick ut med electra, skönt jag slipper morgonrundorna..

Annars händer nog inte så mycket idag, lite städ och så. Får väl lyxa till de med något gott till middag ikväll. Måste bara komma på nått :)


Sorry syster för att jag glömde lilltösas födelsedag <3.. Haha, svårt än så länge när hon inte kan prata med en i telefon ;) Men vi ses ju snart, då ska hon få en riktigt läppstifts puss :))
 Hon är så söt de lilla busföret :)

Nää nu ska jag få i mig kaffet och sätta igång..

Tjing tjing


Kommentarer
Postat av: Syrran



Det gör inget, du va inte den ende :)...



Puss

2010-04-25 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0