Sjuk humor på låg nivå :)

 

Ojoj,  haha ibland har man så jävla sjuk humor va så man nästan tuppar av.
Jag och Ulrika satt på msn och snacka om att jag varit på ljusparty, efter mycket snacka så tyckte jag de va dax att släppa detta ämne, då utspelar sig detta!! Haha.. *garvar än*




Carina säger (17:10):

 nu skiter vi i ljusen

Ulrikan säger (17:10):

ne, inte skita i ljusen..ska dom inte lukta gott?

Carina säger (17:10):

 lol

Carina säger (17:11):

fisa på ljusen då? mina luktar ju mumma :))

Ulrikan säger (17:11):

 haha

efter att du fisit på dom menar du?

Carina säger (17:12):

ska jag fisa på fisen? hur fasen går de till? haha

Ulrikan säger (17:12):

fisa på fisen??

Carina säger (17:12):

hahaha

jaa

Ulrikan säger (17:12):

dubbelfis

Carina säger (17:12):

satan

vänta

Carina säger (17:13):

helsike.. kaffe över hela skärmen och tangenterna :(

Ulrikan säger (17:13):

men fes du vulkan?

Carina säger (17:13):

dubbelfis, och så tog jag kaffe precis

 haha

ja dööör

Ulrikan säger (17:13):

 haha..



Visst är vi sööööta :)) En kylig natt i november, påväg till skövde för att
svänga på häcken :))


Kommentarer
Postat av: Ulrikan

Fniss, ja ibland är man lättroad :D

2010-04-25 @ 17:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0