Svammel

Nu ska vi se om de går lättare att blogga idag då, igår ville inte mina inlägg komma in, testa ett par gånger men sen gav jag upp!! Orka sitta här och skriva om samma sak 2 gånger ;)

Igår va jag iväg till Sofia på ljusparty, alltid lika skoj :) Köpte lite votiljus i päronchampang (stavas de så tro?) Lukta mumsigt iaf :))

Annars va dagen lugn, vi åt gott och va ute i de fina vädret..

Idag är de städ som gäller, hela dagen, ser ut som sju svåra år här :( Ska väl tvätta en maskin oxå..


När jag ändå är inne och skriver måste jag beklaga mig lite. Har en viss person på msn som är såååå tråkig, att han inte ger upp alltså. Han är galet beroende av att skicka smilys och de stör mig, HALLÅ människan är 35, men beter sig som 16, smilysarna passar inte in heller, jisses.
Nu i morses fick jag ett surt meddelande av han, jag hade ju glömt säga god natt, men KÄRA nån. Ska jag komma och läsa godnatt saga oxå??? Vi hade alltså inte ens en konsversation, utan jag logga bara ut och de får man höra idag, jag bara skrattar åt han.. Lillla gosse, get a life.. Eller nått!

Nu har jag snart pimplat i mig morgonkaffet (sömntuta) så dax att sätta igång och städa kanske :))

Tjing.

 Våran fina tjej Electra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0