You gotta love me!

Drog iväg en snabbis till ica förut, Jimmy vill ha ostbollar och jag skulle köpa lite tops, aciton och andra kvinnothings.. Va kommer jag hem med? Joo ostbollar så klart, glass, nougatsås, rakhyvlar, tidning, blommor, och naturligtvis så missa jag ju de viktigaste.. Men men shit happends.

Hur kommer de sig att jag ALLTID kommer hem dragandes med en massa annat som jag inte alls hade i tanken när jag gick iväg?? Och glass? hallå, blev så jävla sugen i stundens hetta. Åt två skedar sen insåg jag varför jag aldrig äter glass, de är rätt vidrigt. Baah! Trött jag blir på mig själv.
Jimmy tycker de är charmigt, me jag ser ingen charm i att man slösat flera hundralappar på skit man egentligen inte skulle ha..


Ska strax förse skallen med lite kaffe, ska bli mumsi. Drar nog en spader oxå :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0