Körv

Jag behöver en kamera, en BRA kamera, iofs så har Jimmy en bra, så kanske inte behöver någon då haha ;) Har tagit bilder idag, men med mobilen, och jag får bara in dom på datorn om jag först lägger in dom på facebook och sen sparar dom. Jävligt omstäningt och kostar pengar varje gång. Och tyvärr är mitt kontantkort slut..

Jag sket i att se damtennisen, vi drog upp till mamma tidigare istället. Så mysigt man har där uppe, jag älskar att vara där.. Vi grillade korv, drack några öl, jimmy och kenneth blev nog lite lulliga för dom börja prata lite konstigt haha ;) Hundarna busa och allt va bara så skönt.

Passade även på att bränna min snok i solen, ajaj, och mina armar, har feta bubblor på armarna :( Bränner och svider, man borde lärt sig att inte sitta för länge i när man är en liten blekfis.. Aja, blir nog brun snart..

Tror jag ska grejja lite, typ ha ihjäl ett ex antal myggor som surrar här inne, sen blir de nog sängen. Man blir trött av att vara ute i friska lufta ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0