Monster till svärmor!

Dricker lite kaffe och kollar på film, ett monster till svärmor tror jag den heter, ganska så okej att slötitta på!

Om en stund ska vi gå sista långrundan med Electra, underbart skönt ute nu, har varit en varm dag, några dagar till med sol, sen får de gärna bli lite regn, sen sol. Och de MÅSTE va sol den 19 ;) Då Ska jag fira min 30 årsdag, hoppas att den blir bra. Fint väder och att folket är på glatt humör! Pallar inte bitterfittor, men har ju inte bjudit någon sån iofs haha.

Gick inge vidare för Söderling i tennisen, men de hade jag inte räknat med, svårt att slå gruskungen Nadal, han är bäst på grus så är de bara, så är han rätt fin att se på :D

Efter matchen så städa jag lite, huaa va varmt de va, tog en lååång dusch efter, en sval sådan, nästan så min hjärna frös, bäst man är rädd om dom små hjärncellerna man har kvar :P Har tvättat och rensat ur garderoben, som vanligt så blev de en påse kkläder som ska till UFF.. 

Nää har verkligen ingen fantasi till att skriva idag, så får ta de i morgon..











Kommentarer
Postat av: Ulrikan

Ja, hoppas verkligen att det är sol när du har fest :) Så ni kan njuta och svänga era lurviga utan att behöva bli blöta..s

Ja, får se när vi "ses" igen då. Antar att du lagt dig då du inte är på MSN :P Och jag åker halv 9 i möra bitti. Ska dock ta med mig lillskitdatorn utifall att man kanske får ha dator på avdelningen, så vi får se om vi ses i morgon :D Annars får du ha det så bra så länge!

Pussen och kramen//Ulrika

2010-06-06 @ 23:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0