Para Siempre

Idag kom min älskade hem ;) Gillar inte alls att han åker iväg så där, men va ju morsdag och allt, så fick ju "släppa" iväg han :) Men de bar i mot, av många orsaker. Men nu är han hemma iaf <3

Han gilla min fina möblering, särkillt matsalsbordet jag ställde fram, våran fina tavla hänger ovanför, ja ni ser ju lite på bilden. Tog några bilder nu, så mysigt med alla ljusen tända, men tyvärr så ville inte min mobilkamera förmedla känslan, så jag skippar dom bilderna.

Varit på nått sånt där knepigt home party idag, typ vägg dekorationer, fanns MASSA fint att sätta upp, men helvete va dyrt de va, så jag skippa de, köpte istället två nya goskuddar till soffan och 4 kuddfodral.

Men nått jag därimot ska beställa från de där företaget är texter att sätta upp. Tänkte en till hallen, där ska de stå välkommen i någon snygg text, ska beställa en som ska va ovanför sängen oxå, där ska de stå para siempre som betyder För Allitd på spanska. Skulle nog kunna hitta ett gäng andra ordspråk att sätta lite här och var, men de får räcka så ;)


 Inge så bra kvalle på bilden, men iaf!!


Nu ska jag göra nått så kul som att vika tvätt ;)


Kommentarer
Postat av: Cathis

Vaaaa fint :)

puss

2010-06-03 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0