Tröttis

Jag har inte bloggat på ett bra tag. Har inte haft lust, sen allt jag har velat skriva om ska de va bilder till, och mina bilder ligger tryggt i mobilen, kan inte överföra dom på Facebook och kan inte lägga in dom på nått annat sätt, JÄVLIGT störande!! 

Idag va de en händelserik dag, först hade jag möte inne i skövde 9.45, efter de va de snabbt hem och byta om, sen bar de av till Tibro för att gå på Mini-zoo med mamma, cornelia och familjen Wallgren, va väldigt trevligt, jag fasta inne hos baby getterna, fy satan så söta, ville nästan sno en, Jimmy hade nog blivit lycklig om jag plockat ner en liten sån i väskan.. Men tror nästan den lilla sötingen ville följa med hem, för han va i min väska och rotade... NATURLIGTVIS finns de  kort, men kan inte visa dom just nu..

Efter zoot åkte vi hem och åt, sen va cornelia så söt, hon fråga om Jag ville bada, jag hade ingen lust, men följde med henne. I två timmar va vi vid badet, jag bada *s* I 2 min, sen frös jag. Cornelia bada i nästan 2 timmar, hon hitta två tjejer där som hon lekte med, så i morgon kl 15 ska vi dit igen, får då har dom bestämmt träff hihi.. Moster solar och bränner fläsket :)

Jag är helt makalöst trött. La oss ganska tidigt igår då jag mådde dåligt (solsting) Vaknade 3 i natt och mådde så jävla illa, och va helt bränhet.. Gick upp en stund, försökte svalka av mig lite. Kröp sen ner igen och lyckades väl somna vid 4, sen väckte jimmy mig kl 07.30.. Så de blir en tidig kväll ikväll oxå!!

Snart lördag och jag längtar massor. Prata även med min bror förut, han hade fått skjuts så han kommer på lördag kl 14.00 <3 <3
Älskade syster och hennes barn kommer oxå. Och några vänner. Party party..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0