Broken door

Har nyss slängt i mig lite kvällsmat. Något nytt knäcke med ost och skinka på *mumma* och ett par oliver, gudars så gott de :)

Fick oväntat besök idag av Jennih och barnen, gillar inte riktigt de där. Att komma oanmäld. Har lite svårt för de, men de gick ju bra. Dom låna med sig några filmer hem. Va första gången dom såg Electra oxå, och vi har haft henne ett år, haha, Inte ofta dom är på besök vill säga.

Jimmy har även skämt halvt ihjäl mig idag. När vi gick till ica sa jag till honom att antingen så klipper du av dig håret eller så får du börja göra i ordning de, för du ser ut som en luffare med de där håret och ditt skägg.. Tänkte ju inte mer på de. Vi kom hem, jag greja lite vid datorn, han försvann.. Efter en stund kommer han ut, Oherregud, då har karlsloken rakat av halva håret på huvudet, hahaha, som en halvcirkel :bigeyes: han flinar ju med hela fejan och säger - Jag tror jag behöver lite hjälp!! Haha skojar du?? Så fick ju snällt raka av de sista oxå. Han blev så fin mitt lilla hjärta. :love: Nu ska bara skägget av oxå ;) Men han trimma de lite iaf.


Annars har de inte hänt så mycket idag. Storhandlat lite, dammsugit och tvättat, lite pyssel så där..

Nu tänkte jag sätta mig och pyssla lite med en ny header.. Hatar att alla "fina" kort är på den andra datorn, den som vägrar att släppa in mig *morr*





Skönaste låten just nu

Kommentarer
Postat av: Ulrikan

Är som du, gillar inte heller oanmälda besök..piuh :p Men hoppas ni hade trevligt :)



Kan du inte ta kort på Jimmy, fattar inte riktigt frillan haha



Puss

2010-05-02 @ 23:19:28
Postat av: Ulrikan

Testar hur det ser ut utan att behöva skriva kod :)

2010-05-02 @ 23:25:11
Postat av: Saannis Fru & Mamma till E

Hej!

Jag är tacksam för att du inte sprider dessa uppgifter vidare.

Gå in på min blogg och klicka på; "Kom till mitt lösenordsskyddat inlägg"

Ange därefter Användarnamn; Gast

Och lösenord; netgear



Varma hälsningar

Saannis

http://www.metrobloggen.se/saanniscarlos3

2010-05-03 @ 07:12:05
URL: http://www.metrobloggen.se/saanniscarlos3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0