Electra hos Vet!

Nu har vi kommit hem från vetrinären :( Usch va jobbigt de va att lämna henne där, hon MÅSTE bli frisk. Natten som va var hemsk. Jag somna kanske vid 00, jimmy väckte mig 01.30, då hade Electra bajsat blod, så de va bara att gå upp och torka och bädda rent i sängen. Vid 03 kom vi till ro iaf.. 07 i morse väcker jimmy mig igen, Electra spy, upp och torka. somnar om vid 09 är de samma visa igen upp och torka.

Ringde vet så fort jag vakna och fick en snabb tid 11.20. Dom tog tempen och kollade rumpan och klämde på magen. Grejen är att hon är pigg och kry annars. Men har ingen vidare matlust och så de där med blodet.. Annars springer hon omkring och busar och är kelig!



Men nu ligger hon inne på dropp, ska hämta henne innan 17 ikväll. Sen ska hon in kl 09 i morgon igen.

Usch, va jobbigt att lämna henne. Jimmy är väldigt ledsen och de är jobbigt för mig att se.. Vi hållar alla tummar och tår att hon blir frisk..



Kommentarer
Postat av: Helena Persson



Tänker på Er å håller tummarna

att Electra kommer hem frisk.

Kram på Er./Delfinen

2010-05-05 @ 15:59:55
Postat av: Syrran

Håller verkligen tummarna att det bara e ngt skit som går o fixa,. Puss syrran.

2010-05-05 @ 16:53:21
Postat av: Ulrikan

Hoppas ni får bukt med vad nu som är problemet! Stackarn :(

Puss

2010-05-05 @ 18:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0