Hejsi

Nu är de nog dax att skriva lite tror jag. Har verkligen inte haft lust, men nu känner jag att lusten är tillbaka :)

I lördags va jag på olstorp, väldigt lyckad kväll, förfesten vart hemma hos Catarina, De gick lugnt och fint till, Får tänka på att man är gammal nu, orkar inte med ungdommarna längre :P

Vid 22 bar de iväg till olstopr, jädrar i lådan va folk de va.. Jag hade iaf skoj, tappa bort folket där ett tag, lulla runt där för mig själv en stund. Vera va puts väck, men som vanligt hittar man henne i baren ;) Haha, hon släppte loss verkligen kan man säga. Men de behövdes nog, hon har inte haft en redig fylla sen hennes son kom i oktober :)

Som vanligt när man är ute så blir de en massa fyllesnack, tur man kan slå dövöra till. Men de MÄRKLIGASTE som hände på hela kvällen va att Veras mamma kommer fram till mig och nästan tvingar mig till att ha en möhippa för vera, VARFÖR i HELA friden ska jag stå och fixa en möhippa till henne när jag inte är bjuden till bröllopet???
Varför ska jag ordna en rolig dag/kväll till henne och fixa folk som bjuder henne på en heldag när man inte är bjuden?
Märkligt märkligt. Vera´s mamma skulle ringa i veckan, va säger man då? Nej du jag är inte bjuden jag tänker inte ställa upp och fixa en möhippa till din dotter..


Annars har de inte hänt så mycket. Veckan har varit "lugn" Har varit ute och flängt lite med min mamma, annars inget.

Nu ska jag sätta mig och kolla lite tennis :) Roland Garros ni vet, en stooor tunering i paris :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0