Hello





Har inte haft ork att skriva på ett tag. Har mått lite dåligt, säkert sömnbrist och all nervositet som jag haft. Men nu är de lite bättre :)

Idag har jag möblerat om, jädrar va bröte man har framme då, massa böcker som ingen läser, bort med skiten, några fick dock va kvar, man vill ju verka lite smart ;) Dvd filmer som står och samlar damm, på tal om filmer, har en halv garderob med VHS filmer, dom är väl bara att kasta antar jag ? Ingen äger väl en video i dessa tider. Får nog göra ett röjande där någon dag.
Nu när man har ändrat om och haft sig ser de väldigt tomt ut på väggen på vissa ställen, DE gillar jag inte. Måste försöka lösa detta. Dum som jag va gav jag syrran två tavlor sist hon va här. Kan man få tillbaka dom tro :P haha. Skoja bara, dom passade fint där i ditt lilla hörn..

Vi ska väl strax ut med Electra antar jag, hon har varit lite trött idag, JAG hoppas att de är vädret, de är snorvarmt här, så hon inte börjar bli sjuk igen. Hon äter upp sin lilla matsked med god aptit iaf, så hon har matlust, Även de andra har kommit igång som de ska, fast och fint :thumbup:

Helgen har annars varit väldigt lugn, typ legat på soffan och kollat alla avsnitt av unga Mödrar -danmark- Intressant program de där.

Dax att hälla i sig kaffet och ge sig ut, bara för att jag skrev de va snorvarmt så ser de ut att bli regn, bara de inte blir åska :S





Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha, jo men tjena att du får tillbaks tavlorna som du säger, dom sitter fint där i mitt lilla hörn :):) .. Men jag kan fixa nya till dig om du e intresserad så va för typ av motiv skulle du vilja ha??



Puss

2010-05-09 @ 20:13:36
Postat av: Anonym

Nää skoja bara. Vet inte vad för tavlor jag vill ha. Såg en jättefiiin på cervera, de va naturmotiv, elefant och lejon tror jag. Kosta bara 1500 haha. Men oj så fin den vaa :D

2010-05-09 @ 20:19:03
Postat av: Ulrikan

Me owns a video :p Men så spelar jag in en massa program jämt.

Skönt att det går framåt för Electra iallafall :)

Puss

2010-05-10 @ 11:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0