Human centipede

Hade stora förväntningar över en film gubben och jag skulle se igår. Biobesökare hade tydligen kräkts och haft sig i salongen, folk hade svimmat osv, sägs vara något av årets vidrigaste film.. Okej here we go tänkte vi. Bränner på filmen och möts av två tjejer som spelar så jävla uselt så jag får dondimpen. Men vi kikar vidare.

Jag kan säga så här, Jag fick en spykänsla på hela filmen, och jag är ganska känslig för vidro saker, jag låg mest och småflina åt hela filmen, i mellanåt va de rena komedin.

För att inte säga för mycket så handlar den om en sjuk människa som ska göra en mänsklig tusenfoting, ja ni föstår kanske hur han går till väga :D

Se den om ni är sugna på nått utöver de vanliga ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0