Lite av dagen

Tänkte skriva ett par rader hur allt har gott sen Electra kom hem. Hon va väldigt trött när vi kom hem, gick raka vägen till sängen och rulla in sig uppe vid kuddarna <3 Vi la oss där allihopa, gosade och pussade på henne massor. För er som känner oss vet att hon är som vårat barn, våran lilla bäbis.

När jag sen började med maten kom hon rusande, satte sig vid kylskåpet och ville ha käk, man såg hur hungrig hon va, hon leta överallt i lägenheten efter en mumsbit. Himla tur jag dammsög och skura innan hon kom hem ;) Hon får ingen vanlig mat förens på lördag, så jag förstår henne, hon är nog sugen på en mumsbit, men tyvärr pallar ju inte magen de.

På våran kvällspromenad va både Jimmy och jag spända på om hon skulle bajsa mer blod, vi ville nästan inte att hon skulle skita :( för vi va rädda vad vi skulle få se. Iaf i mitten av promenaden märkte vi vad som va på gång, vi stod som på helspänn.. De va en liten klick men inge blod :) Gud va underbart att se ( vet vi är lite knasiga på detta ställe) :)

Jag hoppas verkligen att hon blir frisk, att hennes mage blir bra. Vi kollade även på ett foder som vetrinären rekomendera 749 kr för 12 kg, svindyrt, men värt om hennes mage mår bättre av detta.

Nu ligger hon här hos mig och sover, hon är så fin, och har varit mer aktiv idag efter droppet ..


Tack Ulrika, Helena och Syrran för era kommentarer .. <3

Nu ska vi sätta oss och kolla på Celeberty rehab.




Kommentarer
Postat av: Ulrikan

Stackarn som inte får äta förrens på lördag :( Men bara hon blir bra i lilla maggen så är det ju värt det, även om hon inte förstår det :p

Skönt att hon är piggare iallafall :)

Pöss

2010-05-06 @ 09:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0