Morrn morrn

De här är konstigt, när jag vaknar tidigt (som idag) så är jag alltid vrålhungrig, har ingen matlust, men hungrig så de gör ont i magen. Men om jag går upp som jag normalt brukar göra vid 09 då är jag inte de minsta hungrig och kan vänta med frukost fram till 12. :( Liten skum tanke så här på torsdags morgonen .. :)


Om en timme bär de av till skövde igen med Electra. Jag ska dricka lite kaffe sen gå en prommis med henne, Har inte varit varken kräks eller bajs i natt. Inte va jag kan hitta iaf, gick husesyn när jag gick upp :)

Den fina tratten hon fick hos vet igår har hon inte heller behövt, hon har inte rört kanylen heller. Duktig tjej ..


Men nu ska jag sätta fart här. Ser ut att bli en fin dag oxå, solen lyser och de är blå himmel :)



Kommentarer
Postat av: Ulrikan

Lycka till med Electra idag :) Ha en fin dag!

Puss

2010-05-06 @ 09:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0