Något rörig

Igår fira vi morsdag hos min styvfars mamma, de va ganska så trevligt, inte ofta jag är hemma hos henne och hälsar på. Vovvarna va med så dom busa och gosa massor <3.

Jag skulle handla lite igår sen när vi kommit hem. Kommer in, lämnar hunden och ska ta min plånbok.. Men vartifasen är min plånbok?? Letar som en tok, nää borta. Whata fuck?
Börjar få lite smått panik och tänker tillbaks, när hade jag den sist.. Då slår de mig, helvete jag har slängt min plånbok.
Detta är vidrigt jag VET! Men går ut till sopmojset, lyfter locket och ser att min påse ligger överst (endast döda blommor och jord i den påsen) Tittar mig över axlen, vill ju inte att någon ska tro att jag är sopletare lixom. River upp påsen och kikar, Nähäää, ingen plånbok.. Nu stiger sig paniken ännu mer.

Går in, och letar som en tok, när jag tillslut ska ge upp min kamp slår de mig.. Men la jag den inte i skafferiet?? Rusar till köket och tittar, åh däääär, ligger min sötnos och väntar. Aldrig blivit så glad när jag hitta den. Kunde lugnt gå bort till ica och handla..

Så i morse, mina cigg va sluta så skulle hämta ett nytt paket i kylen, va tror ni jag ser där jag alltid lägger mina cigg?? Jooo min plånbok.. Fattar inte alls hur den har hamnat där, men tur jag hitta den innan jag fått panik idag oxå. Har annat att göra än leta plånbok ;)

Tror jag börjar bli smått senil ;) Jaja nog om de!!



Så här fint va de i morse när jag gick morgonrundan med Electra, Så jädra grönt, de är så vackert. Trist med alla småkryp som flyger omkring bara, gäller att ha munnen stängd, annars har man ett gäng kryp i käften :D





Kommentarer
Postat av: Cathis

hahahahah, asg fan snacka om att du lägger din plånbok på fel ställen s...



Fin bild syrran, trodde först den va taget från nätet men det va ett bra kort..

PUSS

2010-05-31 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0