Och så tar vi två historier oxå !!

En kille hitta en groda på gatan o grodan sa:

-Jag är en prinsessa, om du kysser mig får du ha mig i en vecka!

Killen skratta o stoppa grodan i fickan.

Grodan blev nervös o sa:

-Ja men jag är prinsessa! Du får knulla mig i en månad om du kysser mig!

-Du jag e dataingenjör!

Jag har inte användning av nån jävla prinsessa, men en talande groda e jävligt häftigt!

Haha, så jävla bra!!!! 

En man kommer in på ett café med en mus i famnen.
 Han beställer en öl till sig själv och 10 pannbiffar till musen.
 Vad är det för märklig mus som kan äta10 pannbiffar, undrar värden.
Jo, det är så att jag räddade en liten fe och fick 3 önskningar. Jag önskade mig god hälsa och mycket pengar... men den sista önskningen - en omättlig mus - det missförstod den djävla lilla fen totalt!


Haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0