ogräs

Blev ingen storstädning här hemma, utan jag gjorde ett röjande på altan. Hade tänkt förtränga de ett tag till, men så titta jag ut och fick ett ryck.
Så idag har jag legat på alla 4 och rensat ogräs, och mossa. Vilken skillnad de blev, nu trivs man där ute igen. Saknas bara blommor i balkonglådorna, men de skulle mamma hjälpa mig med, vill de ska se lite trevligt ut när jag ska fira mig den 19 juni. Önskar mig nya utemöbler oxå, så syrran, kan jag få dina?? Gärna parasollet oxå :D

 Ser ni att jag behöver nya möbler? stolarna har bleknat i solen, men bordet har fortfarande samma färg, märkligt..
 Lite blommor där gör nog susen.
Och så har vi lilla hjälpredan här som drog upp lite marskrosor ur marken  Gaah hitta inte bilden på Electra som jag ville ha, denna är från förra sommaren då hon oxå rensa lite ogräs :D

Kommentarer
Postat av: Ulrikan

s Vilka fina blommor du "planterat" :D Men vad konstigt, var bord och stolar samma färg menar du?

2010-05-27 @ 22:49:31
Postat av: Ciina

haha ja visst va jag duktig, fiiina blommor de :D



Haha ja de va i samma färg när de köptes, men stolarna har bleknat som tusan. Puss

2010-05-27 @ 22:50:48
URL: http://ciinal.blogg.se/
Postat av: Ulrikan

Coolt ju :D

2010-05-27 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0