Rubrik? Hate it!!!

Är de inte typiskt.. Nu är jag pigg, som en mört :s Fast lägger jag huvudet på kudden så somnar jag nog innan jag pussat Jimmy godnatt skulle jag tro haha..

Har nyss kollat på Hollywood fruar, gudars va jag älskar Maria Montazami, där har vi verkligen en person som pratar innan hon tänker ;) Men hon är så söt!!

Sjukt irriterande att ja inte kan lägga in bilder nu ikväll. har roat mig med en rolig sak, men de går ju inte att visa nu då *morr* 

Mitt internet är skitsegt och min facebook spökar som vanligt, har fått många nya vänner under dagen som bara dykt upp, är även vän med mig själv? DE är la lite knepigt, inte heller försvinner jag när jag kryssar mig.. Säger då de, facebook är rena skiten, synd man ska va så jävla beroende av de .. Nyfiken som man är haha.. Men överväger att ta bort mig där i från om de inte blir bättre.

Nu ska jag gå en liten runda med Electra och hoppas på att hon mår bättre.. Varit lite si och så med magen idag, blivit ett par akuta promenader :(


Natti natti på er..






Kommentarer
Postat av: Ulrikan

Hoppas du kan lägga in lite bilder idag istället :) Så man får se vad du pysslat med.

Maria är lite söt faktiskt, jag håller med :D Hon borde få ett eget program tycker jag!

Hoppas Electra mår bättre idag!



Puss å kram

2010-05-04 @ 13:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0