Tjo

Haha verkligen dax att skriva ett inlägg när folk frågar på msn om jag bytt bloggadress hihi..

Nej  mina få vänner som läser, jag har bara inte haft lust, har inte hänt nått direkt heller som är värt att blogga om :D
Sen måste jag skylla lite på syrran oxå, hon har lurat in mig på en ny spader sida, *ajabaja* Så nu sitter man där och spelar i tid och otid :D Men jädrar va skoj de är, och sååååå gött att slippa all skitsnack som är på blip!!!

Helgen va superlugn, i lördagskväll gick Vi upp till mamma och kennth, hundarna fick busa av sig och vi fick snacka lite skit.. Söndags samma visa, fast då fick va mat oxå, mums mums, köttgryta och potatis, älskar mammas brunsås, smarrigt värre..

Jaha va ska man skriva mer då?

På lördag är de Olstorp premiär, tanken va att ha lite förfest hemma hos oss, men tror inte jag ska gå med. De kostar lite stålar och jag har en del utgifter men vi får se. Är ju sugen på att svänga mina lurviga alltså. Långt till lördag, man kan hinna ändra sig både en och fem gånger om..

Nää nu ska jag dra ett parti spader igen hihi..



Kommentarer
Postat av: Cathis

Haha,, jag förstod nästan det att du bloggade inte på grund av att jag gav dig spaderlänken, men visst fan e det mkt roligare där än blip :):).. Ska snart knalla in där o spela lite, få se hur mkt jag orkar för jag e inte så värst pigg..

Puss

2010-05-18 @ 20:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0